Έτσι γίνεται η διαφορά: Τεύχος Ιουνίου #643 – Παράθυρο στη μοτοσυκλέτα!
Δοκιμή και συγκριτικό ταυτόχρονα των νέων Ιαπωνικών για το 2023 στα μεσαία On-Off: Honda XL 750 Transalp και Suzuki V-Strom 800DE! Τα οδηγούμε στο όριο, ταξιδεύουμε μαζί τους, τα βγάζουμε εκτός δρόμου και σας δίνουμε την πρώτη ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ & ΤΕΚΜΕΙΡΙΩΜΕΝΗ εικόνα τους για να τα έχετε οδηγήσει κι εσείς μαζί μας! Δύο λάθος ονόματα που δεν προσφέρουν όμως λάθος πράγματα…
KTM 890 SMT: Το οδηγούμε αποκλειστικά στην Σαρδηνία και μπλέκουμε σε δρόμους χωρίς αλλά και με μπόλικη πρόσφυση, πριν μπλέξουμε και σε αγώνα! Το SMT ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ και είναι καλύτερο από κάθε άλλη φορά γιατί έχει έρθει πιο κοντά στις Supermoto από κάθε άλλη φορά!
Yamaha Tracer 9GT+: Η μοτοσυκλέτα που είναι εξοπλισμένη σαν Ducati Multistrada V4S, είναι το ίδιο ικανή σε σφιχτό επαρχιακό δρόμο και σου περισσεύουν για να πάρεις και ένα Tracer 700 έτσι για αλλαγή με κάτι ελαφρύτερο μέσα στην πόλη! Πώς και γιατί συμβαίνουν αυτά, εντός!
Yamaha Niken GT: Η πιο εξοπλισμένη έκδοση της μοτοσυκλέτας με τους τρεις τροχούς, το βασικότερο στοιχείο της που το ξεχνάς όταν οδηγείς και απλά απολαμβάνεις την περισσότερο πρόσφυση! Βελτιωμένη και στο χαρακτηριστικό που είχε επισημάνει -από την πρώτη στιγμή- το MOTO!
Peugeot XP400 και PM-01: Η Peugeot επανέρχεται δυναμικά στην δυνατή αγκαλιά του Σαρακάκη! Οδηγούμε δύο από τα σημαντικότερα μοντέλα της για το 2023, στην Ισπανία και γνωρίζουμε τα στελέχη που καθοδηγούν τις εξελίξεις στον ιστορικό αυτό κατασκευαστή!
Brixton Cromwall 1200: Μία Triumph με άλλο όνομα φτιαγμένη λίγο πιο μακριά και στην ίδια πάντα ήπειρο και με διαφορετική απόδοση, γίνεται; Αφού δεν τους έκαναν μήνυση οι Άγγλοι, τότε όλα γίνονται!
Benelli RCX 185: Η μάχη της ιπποδύναμης και των επιδόσεων έχει έρθει από την Ασία και η Ελλάδα την έχει αποδεχτεί και υιοθετήσει. Το παπί που σχεδιάστηκε από Ιταλούς έχει τώρα τον λόγο!
QJMOTOR SRT 400: Ποιο είναι τελικά το πρόσωπο της QJ; Όπως κάθε μάρκα που εφευρίσκει τον εαυτό της συνεχώς δεν είναι, και η συγκεκριμένη σίγουρα είναι από την καλή της πλευρά…
CFMOTO C-Force 1000: Πώς έγινε δύναμη η CFMOTO; Πώς ξεχώρισε και καθιερώθηκε στην Ευρωπαϊκή αγορά; Κάνοντας τέτοια μοντέλα. Ναι πώς!
Άλλο ένα τεύχος που αν το χάσεις ΈΧΑΣΕΣ, άλλο ένα τεύχος που λέει όλα όσα δεν λέγονται αλλού, από την πρώτη στιγμή, από την πρώτη δοκιμή! Με όλα τα παραπάνω και θα είσαι στην μέση κι αυτού του πλούσιου τεύχους, ανταπόκριση από τις Long Term δοκιμές, ταξιδιωτικά και φυσικά τα σημαντικότερα νέα της αγοράς θα σε κρατήσουνε συντροφιά τον Ιούνιο και κυρίως, θα ανοίξουν ένα παράθυρο στον κόσμο της μοτοσυκλέτας με γνώση και σωστές πληροφορίες!
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
Μάιος 2023 – ΤΟΜΟΣ ΛZ' - ΤΕΥΧΟΣ 643
Αποστολή
Yamaha Tracer 9 GT+ / Niken GT
Κορυφαία τεχνολογία με μόλις 200 γραμμάρια επιπλέον βάρους
Αποστολή
KTM 890 SMT
Το SMT επιστρέφει με λιγότερα κυβικά αλλά πανίσχυρο και… ready to race
Αποστολή
Peugeot XP400/
Η πρώτη μοτοσυκλέτα και το πρώτο Adventure Scooter των Γάλλων
Συγκριτικό
Honda XL 750 Transalp vs Suzuki V-Strom 800 DE
Δύο θρυλικές μοτοσυκλέτες κάνουν restart στην καριέρα τους και… συγκρούονται μεταξύ τους
Brixton Cromwall 1200
Η βρετανικότητα της Brixton στο απόγειό της
QJ MOTOR SRT 400
Η SRT 400 μας συστήνει την QJ με τον καλύτερο τρόπο
Benelli RCX 185
Το παπί της Benelli είναι… αγριόπαπια!
CFMOTO C-Force 1000
Full-Size “γουρούνι” για αχόρταγους
Long Term Test CFMOTO 800MT
Διπλό επισκεπτήριο
Long Term Test Royal Enfield HNTR 350
Ερωτική επιστολή
Race news
Ηχηρές μεταγραφές και αποχωρήσεις στο WSBK, πρωτάθλημα για γυναίκες μόνο και η εξέλιξη των off-road της Triumph
Μόνιμες στήλες
EDITORIAL
ΝΕΑ ΚΟΣΜΟΥ
ΝΕΑ ΑΓΟΡΑΣ
ΑΓΟΡΑ ΜΟΤΟ
ΕΝΤΟΣ-ΕΚΤΟΣ
MOTO MARKET
ΤΙΜΕΣ ΚΑΙΝΟΥΡΙΩΝ ΜΟΤΟ
MINI TEST
ΜΠΑΝΤΙΛΙΚΙΑ
ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥ ΛΥΚΟΥ
Το επόμενο ΜΟΤΟ θα κυκλοφορήσει την Παρασκευή 30 Ιουλίου
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
Γενική Διεύθυνση: Θάνος Αμβροσιάδης - Φελούκας - [email protected]
Αρχισυντάκτης περιεχομένου, δοκιμών και συγκριτικών: Μπάμπης Μέντης - [email protected]
Αρχισυντάκτης ροής και ψηφιακών μέσων: Κώστας Γκαζής - [email protected]
Σύνταξη:
Δηµήτρης Κεραµιδάς [email protected]
Χρήστος Πατεράκης [email protected]
Αλέξανδρος Λαμπράκης
Κίμων Καράμπελας
Γιάννης Τσινάβος
Συνεργάτες: Λάζαρος Αλεξάκης, Κωνσταντίνος Μητσάκης, Γιώργος Χάλαρης, Κλήμης Κεραμιτσόπουλος
Συνεργάτες Εξωτερικού: Alan Cathcart
Φωτογραφία: Γιώργος Νιαουνάκης Content Director: Αριστοτέλης Μπαγδάτογλου
Διεύθυνση Art-Παραγωγής: Ζήσης Παπαδηµητρίου
Εµπορική Εκμετάλλευση και Παραγωγή: ΕΝΤΥΠΑ ΜΟΤΟ Ε.E.
Εκδοτικός σύµβουλος: Χρίστος Χατζάρας
Διεύθυνση Διαφήµισης: Γιώργος Κριµπένης
Τµήµα Πωλήσεων: Σταύρος Διονυσόπουλος
Λογιστήριο: Μαρία Τόντα
Credit Control: Χάρης Μωραϊτίνης
Διεκπεραίωση: Στέφανος Σουλελές
Εκτύπωση: ΝΙΚΗ ΕΚΔΟΤΙΚΗ Α.Ε.