:
:
1 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2012 - ΤΟΜΟΣ ΚΖ’
motorial
User friendly τεύχος!
Urban mobility, χρηστικότητα και οικονομική χρήση, είναι όροι που θα μπαίνουν όλο και πιο βαθιά στην καθημερινότητά μας. Δημιουργούν ένα ρεύμα που διαρκώς επεκτείνεται και εξαπλώνεται, και ήδη οι εταιρείες προσπαθούν να προλάβουν τις εξελίξεις. Σε κάθε καινούργια συνταγή τους μπαίνει κι ένα από τα παραπάνω συστατικά, με αποτελέσματα όπως το NC700X της Honda, τα scooter της BMW ή το Aprilia SRV850 που ακροβατούν σε παράλληλους και διαφορετικούς κόσμους
Honda NC700X,
"Κενά δαιμόνια"
Το NC700X, μέλος της πρόσφατης οικογένειας των NC που περιλαμβάνει το Integra και το NC700S σε μια "αποθέωση" του modular concept, πέρα από κάθε τι τεχνολογικά καινούργιο που φέρνει στη ζωή μας, αποτελεί ένα εξαιρετικό δείγμα προς μελέτη και για έναν ακόμη λόγο. Είναι ίσως το πρώτο δείγμα μοτοσυκλέτας που μαρτυρά πως στη σχεδίασή του εστίασαν πολύ προσεκτικά σε τομείς που μέχρι τώρα απλώς... υπήρχαν. Μοτοσυκλέτες με αποθηκευτικούς χώρους, κατανάλωση επιπέδου scooter και μικρό κόστος, με ανύπαρκτους συμβιβασμούς, είναι για εμάς "κενά δαιμόνια" και μακάρι να υπάρξει συνέχεια...
BMW C600/650,
Επένδυση
Μπορεί η παρουσίαση των δύο mega scooters της BMW να μοιάζει ως μια αναμενόμενη κίνηση, αλλά τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά. Η BMW δεν κατασκεύασε απλώς δύο scooter για να έχει παρουσία σε μια κατηγορία από την οποία απουσίαζε, αλλά επενδύει στο μελλοντικό παγκόσμιο μοντέλο αστικής μετακίνησης, το λεγόμενο "urban commuting". Η πορεία της αγοράς οδηγεί προς μια συγκεκριμένη κατεύθυνση και οι Βαυαροί προσπαθούν να προλάβουν τα γεγονότα και να βρίσκονται ήδη εκεί όταν θα φτάσει το τρένο εξέλιξης. Απλώς, λόγω του ότι είναι η BMW, ξεκινά κατευθείαν από την κορυφή...
Aprilia SRV850,
Η διαφορά
Το έργο το έχουμε ξαναδεί με το Gilera GP800, αλλά τώρα το ξαναβλέπουμε σε μια πιο κατασταλαγμένη άποψη. Το SRV850 της Aprilia παντρεύει το σύμπαν των scooter με τις επιδόσεις και τα πολλά κυβικά, αλλά σε καμία περίπτωση δεν πάσχει από κρίση ταυτότητας. Η σχεδίασή του δηλώνει μια ξεκάθαρη θέση χωρίς τις μεσοβέζικες συνθήκες που ακολουθούν ένα τέτοιο πάντρεμα. Το SRV850 είναι ένα γρήγορο όχημα που διαθέτει και μερική άνεση, κι όχι ένα άνετο scooter που απλώς μπορεί να τρέχει. Σκεφτείτε το, η διαφορά είναι σημαντική...
Kawasaki KX 500AF,
Σωστό timing
Ο συγχρονισμός, το... timing ελληνιστί, είναι μεγάλη υπόθεση. Πόσες φορές (εμείς οι... παλαιότεροι) οδηγώντας μια σύγχρονη μοτοσυκλέτα δεν έχουμε σκεφτεί τι θα γινόταν αν είχαμε ένα σύγχρονης τεχνολογίας πλαίσιο με έναν παλιότερο κινητήρα; Αφήστε κατά μέρος τις κατανομές μάζας, την εξαφάνιση των κραδασμών και άλλα τέτοια ευνουχιστικά διασκέδασης. Φανταστείτε για παράδειγμα ένα μοτέρ από KX500 σε ένα σύγχρονο αλουμινένιο πλαίσιο και νιώστε, με τη σκέψη και μόνο, τις τρίχες να μεγαλώνουν στο στήθος σας. Εμείς όχι μόνο το φανταστήκαμε, αλλά το οδηγήσαμε κιόλας σε ένα απόλυτο adrenaline party!
Περιεχόμενα
street test
Honda NC700X C-ABS
H Honda με την καινούργια της μοτοσυκλέτα άνοιξε ένα καινούργιο κεφάλαιο που προσφέρει πρωτοφανή πρακτικότητα και μικρή κατανάλωση καυσίμου στον σύγχρονο μοτοσυκλετιστή που θέλει να κάνει τα πάντα μ' αυτήν!
συγκριτικό
Honda NC700X C-ABS vs Kawasaki Versys 650 ABS vs Yamaha XJ 600 Diversion F vs BMW F650GS
Το NC700X αντιπαρατίθεται με μερικές από τις καταξιωμένες προτάσεις του ανταγωνισμού στην κατηγορία των μοτοσυκλετών "τα κάνα όλα"
αποστολή στο Portimao
Bridgestone Battlax S20
Καινούργιο όνομα καθιερώνει η Bridgestone με τα καινούργια ελαστικά που έφτιαξε για χρήση στον δρόμο από τις supersport μοτοσυκλέτες.
αποστολή στην Μαδρίτη
BMW C600 Sport & C650GT
H πρώτη γνωριμία με τα δυο καινούργια, μεγάλα και πολυτελή σκούτερ, με τα οποία η γερμανική εταιρεία φιλοδοξεί να δελεάσει τους υποψήφιους αγοραστές της κορυφαίας κατηγορίας
αποστολή στην Τοσκάνη
Aprilia SRV850
Η Aprilia δανείστηκε το Gilera GP800 και την εμφάνιση της superbike της προσφέροντας τη νεώτερη συνταγή για το πιο ισχυρό scooter του κόσμου.
techno-λογία
Τα δίχρονα δεν πεθαίνουν
Υπάρχουν πολλά και σοβαρά χαρακτηριστικά των δίχρονων κινητήρων που εξακολουθούν να τους δίνουν λόγο ύπαρξης ακόμη και σήμερα
enduro test
KTM 300 EXC
Το KTM με τον μεγαλύτερο δίχρονο κινητήρα του αυστριακού εργοστασίου βρέθηκε ακόμη και στα χιόνια με τον Αντρέα Γκλαβά στη σέλα του. Αν δεν έκαιγε και τόση βενζίνη….
motocross test
Kawasaki KX500AF
Την μοτοσυκλέτα αυτή δεν έχει συναρμολογηθεί στο εργοστάσιο του Akashi. Φτιάχτηκε στην Ελλάδα όταν τοποθετήθηκε στο πλαίσιο μιας KX250F, ο τερατώδης δίχρονος από μια KX500. Παραμίλησε ο Κεραμιδάς.
ταξίδι
Ισπανία, Πορτογαλία, Μαρόκο
Πλούσιο ταξίδι διάρκειας 33 ημερών και 11.000 χιλιομέτρων από το γνωστό δίδυμο συνταξιδιωτών του Μιχάλη και της Αθηνάς Παπαδάκου.
race report
Οι αγώνες σε πίστες με άσφαλτο δεν έχουν αρχίσει ακόμη και έτσι όλες οι σελίδες είναι σκονισμένες. Τo supercross από την Αμερική ανοίγει την αυλαία για να συνεχίσουμε με τον πρώτο αγώνα motocross που έγινε στην Χαλκίδα -με πολλές συμμετοχές και ακόμη περισσότερους θεατές- συνεχίζουν οι παροχές των αντιπροσωπειών στους αναβάτες enduro και ακολουθούν οι πρώτοι αγώνες των κυπέλλων enduro από τα Μέγαρα, για τη νότια Ελλάδα και από τον Λαγκαδά στην βόρεια Ελλάδα.
ΜΟΝΙΜΕΣ ΣΤΗΛΕΣ
EDITORIAL
ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑ
ΝΕΑ ΚΟΣΜΟΥ
ΝΕΑ ΑΓΟΡΑΣ
MOTOMARKET
ΤΙΜΕΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΩΝ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ
ΑΓΓΕΛΙΕΣ
ΕΝΤΟΣ-ΕΚΤΟΣ
ΔΙΕΘΝΗΣ ΤΥΠΟΣ
LONG TERM
MINI TEST
ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥ ΛΥΚΟΥ