Έκθεση μοτοσυκλέτας 2017

Για πρώτη φορά, όπως παλιά!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

9/12/2016

Για πρώτη φορά μετά από χρόνια, θα διοργανωθεί έκθεση μοτοσυκλέτας με βάση τα πρότυπα που γνωρίζαμε. Η κρίση δεν είχε επιτρέψει στις εταιρίες να διαθέσουν πόρους για να συμμετέχουν σε μία μεγάλου μεγέθους έκθεση και στην πράξη δεν υπήρχε ούτε και ενδιαφέρον από τους μοτοσυκλετιστές, εξαιτίας του γενικότερου οικονομικού κλίματος. Αντίθετα ο θεσμός του φεστιβάλ είχε μεγαλώσει συμπεριλαμβάνοντας και μοτοσυκλέτες, ενώ για το μέγεθος της αγοράς αυτά τα χρόνια και τα έξοδα που μπορούσαν να υποστηρίξουν οι εταιρίες... ήταν ικανοποιητικά όλα όσα είχαν γίνει.

Πλέον όμως οι εταιρίες ευελπιστούν σε κάτι καλύτερο και αποφάσισαν για το ’17 να «ξεμυτήσουν» προς τα έξω και να προετοιμαστούν κατάλληλα και για το ’18 που όπως γράφουμε στο τεύχος που είναι τώρα στα περίπτερα, θα είναι η έναρξη ενός πολύ σκληρού ανταγωνισμού, όπως έχουμε χρόνια να δούμε. Στην προχθεσινό-βραδινή συγκέντρωση του Συνδέσμου Εισαγωγέων και Αντιπροσώπων αποφασίστηκε καταρχήν να γίνει και πάλι Έκθεση Μοτοσυκλέτας. Την τελευταία φορά που ο Σύνδεσμος είχε την αιγίδα της ήταν πίσω στο 2008, που είχε συγκεντρώσει τους περισσότερους επισκέπτες από κάθε άλλη φορά, πάνω από 60.000, καθώς ταυτόχρονα φιλοξενούταν και αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Supermoto.

Αμέσως μετά ο Σύνδεσμος εξέτασε τις τρεις συνολικά διαφορετικές προτάσεις από διοργανωτές και έκρινε ότι η πιο πλήρης, που εγγυάται μία ομαλή διεξαγωγή για αυτό το μέγεθος διοργάνωσης, ήταν του κ. Λαμάρη που τελευταία φορά διοργάνωσε έκθεση το 2008. Η αρχική ημερομηνία που συζητιόταν ήταν για το Σαββατοκύριακο 8-9 Απριλίου, ωστόσο αυτό έχει απομακρυνθεί και πλέον προγραμματίζεται για το τέλος Απριλίου. Θα γίνει προσπάθεια να επιλεχθεί μία ημερομηνία που δεν θα επηρεάζει την διεξαγωγή του ΠΠΤ, τουλάχιστον με βάση το πρόγραμμα όπως έχει τώρα ανακοινωθεί, κάτι που επίσης γίνεται για πρώτη φορά εδώ και πολλά χρόνια.

Από τις δύο αρχικές προτάσεις για τον χώρο που θα διεξαχθεί η Έκθεση, έχει πλειοψηφήσει ο εκθεσιακός χώρος που διεξήχθησαν οι αγώνες ξιφασκίας, έναντι του M.E.C. στην Παιανία. Στην Ελλάδα χρειάζεται καλύτερη προβολή της μοτοσυκλέτας, όχι μόνο για δει ο κόσμος τα νέα μοντέλα, και τα αξεσουάρ, αλλά για να ενισχυθεί η εικόνα της. Στην χώρα μας που η μοτοσυκλέτα είναι τρόπος ζωής, απαιτείται να έχουν οι δύο τροχοί την προβολή που τους αξίζει.

ΑΑΔΕ: Δεν θα μπορείς να φύγεις από μάστορα, βενζινάδικο, πλυντήριο & πάρκινγκ χωρίς απόδειξη! - Ξεκινά το ψηφιακό πελατολόγιο!

Έρχεται Απρίλιο σε συνεργεία, βενζινάδικα, πάρκινγκ, φανοποιεία και πλυντήρια
Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

2/4/2025

Υποτίθεται πως θα έπρεπε να είχε ξεκινήσει ήδη από τις αρχές της χρονιάς το ψηφιακό πελατολόγιο που θα καταγράφει σε πραγματικό χρόνο τις συναλλαγές των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές, τελικά ανακοινώθηκε πως ξεκινά τώρα, μέχρι τα μέσα Απριλίου.

Με στόχο τη μείωση της φοροδιαφυγής και την αναγκαστική έκδοση απόδειξης για κάθε χρηματική συναλλαγή μεταξύ μιας εταιρείας και του καταναλωτικού κοινού (όχι πως η έκδοση απόδειξης ή τιμολογίου δεν είναι υποχρεωτικά από τον νόμο ήδη), το "Ψηφιακό Πελατολόγιο" θα ξεκινήσει να τηρείται από τις επιχειρήσεις από τα μέσα Απριλίου. 

Αυτό τη στιγμή που η σύμφωνα με προωθητική καμπάνια της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων το μέτρο, που μπορεί να τη βρει κανείς και στο κανάλι της ΑΑΔΕ, θα έπρεπε να εφαρμόζεται ήδη από τις αρχές Ιανουαρίου. 

Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025

Ο πρώτος κλάδος που πρέπει να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή της ΑΑΔΕ, ώστε οι συναλλαγές (χονδρικές ή λιανικές) μεταξύ εταιρειών και καταναλωτικού κοινού να καταγράφονται σε πραγματικό χρόνο από την ΑΑΔΕ και πριν από την παροχή υπηρεσιών είναι εκείνος του αυτοκινήτου και της μοτοσυκλέτας. 

Συγκεκριμένα οι πρώτες επιχειρήσεις που υποχρεώνονται να χρησιμοποιήσουν την εφαρμοφή myDATAapp για το ψηφιακό πελατολόγιο e-pelates, αρχικά πιλοτικά, είναι τα συνεργεία επισκευής και συντήρησης οχημάτων, τα φανοποιεία, οι εταιρείες τοποθέτησης συναγερμών, ηχοσυστημάτων και άλλου εξοπλισμού σε οχήματα, οι χώροι στάθμευσης, τα πλυντήρια οχημάτων όπως και οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών και μοτοποδηλάτων. Σε αυτές τις επιχειρήσεις άλλωστε, περισσότερο από όλα στα βενζινάδικα, παρατηρείται και μεγάλης κλίμακας φοροδιαφυγή.

Και πώς θα λειτουργεί η καταγραφή στην πράξη; Μέσω κινητού τηλεφώνου με το οποίο ο επαγγελματίας θα φωτογραφίζει/σκανάρει την πινακίδα του εκάστοτε οχήματος που μπαίνει στην επιχείρησή του για την παροχή κάποιας υπηρεσίας. 

Με το σκανάρισμα, η πινακίδα κυκλοφορίας θα συμπληρώνεται αυτόματα, ενώ κατά την έξοδο του καταναλωτή από την εταιρεία θα σκανάρεται η απόδειξη που έχει εκδοθεί από την επιχείρηση (ή το τιμολόγιο) και έτσι θα κλείνει για την ΑΑΔΕ η συναλλαγή αφού θα υπάρχει και η σχετική ενημέρωση στο σύστημα.

Στην πιλοτική φάση θα φανούν και οι αδυναμίες του συστήματος αναφορικά με τη δυνατότητα φοροδιαφυγής από την πλευρά της επιχείρησης αλλά και από εκείνη του καταναλωτή, ενώ το ερχόμενο καλοκαίρι το ψηφιακό πελατολόγιο θα επεκταθεί σε εταιρείες διοργάνωσης πάρτι, δεξιώσεων και εκδηλώσεων όπου παρατηρείται επίσης πολύ υψηλή φοροδιαφυγή.